عشق آمدني است نه آموختني

 

 

 

عشق آمدني است نه آموختني

ميدوني فقط چندتا کار ديگه مونده تا انجامشون بدم ! اول اينکه ، تمام دسته گلاي نرگس پسر بچه سر چهار راه و بخرم ... بعدش يه سر به خاطرات گذشته بزنم ، اونوخ با آينه خدافظي کنم و، بيام پيشت ! بعد از اينکه گلارو بهت دادم، لبمو بذارم رو لبت و بميرم ! فقط همين

****************************************

دل به تو دادم که به من قلوه دهی نه که به من ساندویچ دلمه دهی دل به تو دادم که برام ناز کنی نه بری برای من جیگرکی باز کنی

****************************************

اي دل اندر عاشقي تو نام نيكو ترك كن كه ابتداي عشق رسوايي و بدنامي است آن

**************************************

عشق ان نیست که یک دل به یار دهی عشق ان هست که صد دل به یک یار دهی

**************************************

بر سنگ مزارم بنویسد آفشفته دلی بود در این خلوت خاموش او زاده غم بود زه غمهای چهان گشته فراموش

 

 

 

 

 

 

عشق يعني به خاطر تو فدات شوم

 

 

 

دوست دارم

 

 



این نظر توسط aydin در تاریخ 1391/4/20/2 و 19:17 دقیقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

سلام وب خيلي جالبي داري واقعا خسته نباشيد
به ما همسر بزنيد


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: